DEC piggyback Digital ECU Cheater I
Opis
Szczegóły produktu
Digital ECU Cheater I jest urządzeniem typu piggyback wyposażonym w autonomiczny tryb sterowania wtryskiem paliwa EFI. To sprawia, że urządzenie można stosować między innymi do:
- - konwersji przepływomierza na czujnik ciśnienia (MAF->MAP)
- - modyfikacji sygnału analogowego 0-5V
- - konwersji wtrysku mechanicznego na elektroniczny (między innymi umożliwia to zastosowanie instalacji wtrysku LPG)
- - sterowanie układem paliwowym w przypadku wyposażenia silnika wolnossącego w kompresor lub turbosprężarkę
- - sterowanie ciśnieniem doładowania (aż do 3 barów nadciśnienia)
Urządzenie wielokrotnie stosowane jest do budowy układów wtryskowych w silnikach 4, 5, 6 a nawet 8 cylindrowych, eliminując wadliwie działające układy K-Jetronic i KE-Jetronic. Na liście zmodyfikowanych w ten sposób samochodów znajdują się między innymi:
Audi z silnikami 2.3 10V NG, AAR, NF 2.0 16V ACE, 2.2T 10V MC, 2.2 10V KV i inne
VW z silnikami 2.0 8V 2E, 2.0 16V 9A, 1.8 8V KR i inne
Mercedes z silnikami 2.6 2.8 3.0 12V M103, 3.0 24V M104, 1.8 2.0 2.3 8V M102, 3.8 4.2 5.0 V8 m116, m117
Ponadto Digital ECU Cheater I wyposażony jest w port komunikacyjny pozwalający na podłączenie wielofunkcyjnego wyświetlacza parametrów pracy silnika MultiDisplay.
Konfiguracji urządzenia dokonuje się poprzez interfejs USB za pomocą dołączonego oprogramowania PiggyProg. Oprogramowanie pozwala na edycję map (rozmiar 16x16), zmianę ustawień konfiguracyjnych oraz logowanie i podgląd parametrów pomiarowych w czasie rzeczywistym.