Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoś reklamację na e-mail: system@kmsautomotive.pl
Opisz w e-mailu przyczynę reklamacji i podaj następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i numeru zamówienia otrzymanego z naszego sklepu.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub innym dowodem zapłaty.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KMS Automotive SP. Z O.O.
Przemysłowa 1, 11-400 Kętrzyn


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, złoż oświadczenie (chęć zwrotu) na e-mail: system@kmsautomotive.pl

Produkt należy wysłać na adres poniżej:

KMS Automotive SP. Z O.O.
Przemysłowa 1, 11-400 Kętrzyn
 

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon / dowód zapłaty lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl